Det vill säga livskvalité



Godmorgon måndag.
Hej på er alla, hoppas att ni har haft en fantastiskt helg - med mycket livskvalité. Det vill säga: att ni har spenderat dagarna med saker som får er att må bra. Själv har jag bara jobbat och hängt med lilla kisseungen den lediga tiden. Men vad tusan, det är ganska mycket livskvalité för mig. När jag får andra att synas & må bra, då fan mår jag också bra ! Nu har jag nio dagars semester framför mig, vilket känns välbehövligt. Ska bara pyssla med saker jag diggar:) 
 
Ps. Om du någon gång känner dig misslyckad och onödig. Eller som "en onödig människa av alla miljoner som bor på denna planet". Kom då ihåg att du visst är värdefull och livsviktig. För det finns bara ETT ENDA exemplar av dig och det är häftigt. Du gör skillnad. Du är speciell och älskad av minst tre personer i din omgivning. Du är till och med värdefull när du ligger i soffan hela dagen, eller om du äter godis till tv:n på kvällen. Du är alltid lika fin och bra. Glöm aldrig det <3



Kommentarer
» Lisa

Härligt att du är tillbaka :D har saknat dina inlägg under helgen!

Svar: Nämen oj, kram på dig !!! <3
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback