THROWBACK

För två somrar sedan bilade min mor & far ner till Skåne på sin semester. Jag har nämligen halva släkten där. 
Eftersom både jag och min bror är enormt släktkära så tog vi flyger net för att hänga i en hel vecka.
Det blev en fullpoängare!
 

Hälsade bland annat på mina fantastiska kusiner & moster. Så himla synd att jag inte har dem närmare. Världens finaste!


Vi hängde så mycket vi hann på stranden. I Skåne är sanden vit som mjöl. Magiskt jävla vackert!!

En dag besökte vi ystad. Vet ni hur vackert det är? Helt klart en dröm att bo där!!

Å så var vi såklart och shoppade. In malmö är det bra med shopping. hehehe.

BokSkogarna i Skåne är kända för att vara vackra. Så en dag hyrde vi hästar och for ut på en tur. Skogen var magiskt vacker... och.... min pappa på den hästen - det är ju också vackert? HAHA DÖR SÅ KUL!

Alltså såhär mysiga var kvällarna. Spel tillsammans med släkten, det finns ju fasen inget mysigare! 

& efter en vecka var det dax för mig och brorsan att åka hem igen!
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback