sportbh och mjukisbyxor

 
Tjenare.
När jag är hemma springer jag alltiiid runt i sportBH och mjukisbyxor. Absolut det bästa som finns. Att jag dessutom har speglar som pryder i hela lägenheten är faktiskt toppen. Orkar inte ens bry mig om mina kärlekshandtag och icke magrutor. Jag har liksom kommit så pass långt att jag vet vad hälsa är. Hälsa är 5:2 dieten, alltså, att äta husmanskost fem dagar i veckan & äta vad man vill dem två resterande. Hälsa är även att träna ca 2 dagar i veckan och försöka hålla sig i god kondition.... Som Paolo Roberto säger: Bättre att ha några kilos övervikt och en god kondition, än en smal kropp och ingen kondition alls... & själv är jag fullt medveten om att jag är normalviktig. Jag skulle till och med kunna gå upp flera kilo och fortfarande vara normalviktig. Vet ni? Skönhetsidealet idag är så sjukt i huvudet. Man behöver faktiskt inte ha en smal kropp, magrutor och tight gap för att vara normalviktig och duga. Den perfekta kroppen är den lyckliga kroppen.

 DU duger faktiskt precis som du ser ut just nu. DU duger trots att du äter godis eller skippar en träningsdag. DU är vacker - så enkelt är det... Pyssla med saker som gör dig glad, då utstrålar du lycka & då är du alltid snygg.

Puss Puss Puss <3



Kommentarer
» Nils

Om man ändå kunde ha samma tankegångar som du Julia... Det skulle man både se bättre ut och må bättre.

Svar: Allting man tänker om sigsjälv blir en sanning tillslut. Börja tänka positivt om dig, då kommer du automatiskt att må bättre också. Det lovar jag!
Juliaajoo

» Lisa

Jag tycker du har en fantastiskt vacker kropp!

Svar: Nämen tack du underbara!=)
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback