ni är tresiffriga



Hej kära vänner!

Ibland blir jag så extremt nyfiken på dig som läser min blogg. Som faktiskt klickar in här varje dag och läser det jag skriver. Det är stort för mig, eftersom jag verkligen älskar att skriva. Att ni dessutom är tresiffrigt med besökare varenda dag är helt otroligt. Jag skulle bli SÅ GLAD om ni ville berätta lite om er själva i en kommentar?! Var ni bor, hur gamla ni är och vart ni jobbar??

& varför ni läser min blogg? Varför ni väljer att kika in just här!? <3


Här kan jag iofs se vart ni bor, ni som läser. Mest trogna norrlänningar;) Men mer vet jag inte!!

... Eller jo...

Jag kan även se från vilka länder ni läser min blogg=)

*anonyma kommentarer går också fint*



Kommentarer

Jag läser din blogg när jag behöver pepp och övertyga mina hjärnspöken att dom har fel. Din blogg hjälper mig med det tack!!

Du har så otroligt kloka åsikter, du kan verkligen formulera dig bra och sätta dig in i situationer som man själv kan känna igen sig i. Jag läser din blogg för att den är intressan att läsa, både om din vardag, många bra ordspråk, vettiga tankar och du har verkligen en blogg som får en i positiva tankar! :)

Jag läser din blogg för att du är en bra och unik person med vett i skallen. Du skriver om vardagliga saker å ting, och som ovanstående skrev så känner man igen sig i dina texter.

» Lisa

Gillar din blogg för den är äkta. Du skriver om viktiga saker!!!!!! love it every dayy!!

» J

Jag läser din blogg för att den känns öppen, ärlig och "påriktigt". Du berättar om både bra och dåliga dagar, som vi alla har men inte skyltar med (så dumt). Sen har du en väldigt söt kisse också! :)

» Kajsa

Jag är den pricken där nere strax utanför Kalmar, wiie! :D Hittade din blogg för något år sedan när jag googlade runt om volontärresor till Ghana. Sen dess så har jag fortsatt läsa, tycker du skriver vettiga saker och bra uppdatering vilket uppskattas! :D Vet inte om du minns men vi skrev lite på facebook då jag hade frågor angående fickpengar och andra tips inför resan. Min resa har inte blivit av än men nu är jag på riktigt igång med mitt sparande så jag kommer kunna vara borta lite längre :D Puss!


Kom ihåg






Trackback