LÄNGTAR TILL FLORIDA

 
Tecken på att man längtar till Florida, om man redan nu börjar testa kläder? haha;) 

Jag hade fan magrutor och grejer för ett år sedan. Det är inget som finns kvar idag, men vet ni? Jag orkar inte bry mig. Oftast brukar jag dras med strömmen och "göra som man ska göra - för att passa in". Man ska alltså ha den perfekta kroppen och allt annat. Allt ska vara perfekt. Det är mål som är omöjliga att uppnå. 

Så innan denna sommaren stannade jag upp och tänkte "Vad i helvete håller jag på med?" - Varför styr jag mitt liv efter hur jag ska äta + sova, för att musklerna ska bli snyggast? Idioti. Jag blir ju ändå aldrig nöjd. 

Just därför tog jag ett uppehåll från träningen i somras. För att ta distans från den. Jobbigt som satan till en början. Det är som att sluta röka, man får abstinens och känner sig fruktansvärd. Men tillslut gick det fint! 

Så nu i höst har jag prioriterat om i mitt liv. Jag har insett att jag " för ett år sedan strävade jag efter den perfekta kroppen" för att omgivningen skulle tycka om mig - tycka att jag var snygg. Men det är fel? Folk ska fan gilla mig för den personen jag är, inte för hur jag ser ut. Så idag tränar jag cirka 2 dagar i veckan (för hälsan och välbefinnandets skull), sedan äter jag precis det jag vill äta. Jag orkar/försöker att inte bry mig om vad andra tycker... Så i början på nästa år kommer jag tåga in i florida utan magrutor. Men förhoppningsvis ändå ha världens bästa månad. <3

And thats it! varför tränar du......?



Kommentarer
» Lisa

Det första jag tänkte på när jag såg bilderna var: men shit vilken snygg kropp hon har!!!

Svar: Men tänka sig, vad fin du är, blir enormt GLAD när du säger det:):) Haha, men ändå - tänka sig att den inte har magrutor, att den har kärlekshandtag i jeans och intar godis varje dag! :D
Juliaajoo

Håller med kommentaren ovan!
Man ska träna för att man personligen vill och för att man tycker att det är kul. Inte pga vad samhället/alla andra tycker är det "rätta och bra" sättet att leva.

Svar: kloka kloka du! kraaaaam!!
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback