Förra årets första advent

För ett år sedan firade jag första advent med bästa Frida. Idag bor hon i stockholm & jag jobbar 7-17:30. Föredrar absolut förra årets advent mer än detta år;) haha här kommer iaf en återblick:

För exakt ett år sedan jobbade jag på Nattpatrullen och hade jobbat natten mot 1:advent. Hann därför bara sova fyra timmar innan jag drog in till stan med Frida. (Jag var alltid sämst på att sova under min "jobba natt period", jag sov aldrig). Var istället as flummig och skrattade åt allt. (Så blir jag alltid när jag är trött hehe).

Så jag och Frida strosade runt på Skyltsöndag...

... Innan vi var och handlade allting som hör julen till...

... Sedan vi åkte hem till henne för en riktig Jul middag...

... Därefter klädde vi hennes julgran & lyssnade på One Direction (som vi alltid nötte sönder låtarna på)..

.. Självklart pysslade vi ihop ett pepparkakshus också. Ps: Det var jag som dekorerade skorstenen... hähä!

Blaaah - saknar min lilla Frida!!!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback