GLASÖGON


Jag tycker att rätt glasögon på rätt person är sjukt snyggt. Tyvärr har jag fel glasögon för mitt ansikte, jag ser nästan ut som en fågelskrämma i mina brillor;) Men bara för att jag inte orkar bry mig har jag sprungit runt hela eftermiddagen med dem på stan... Hos min Optiker gick det si sådär. Har tydligen fått tre sår på mitt högra öga, så han gav mig en veckas linsförbud och därefter återbesök. Men tyvärr kommer det förbudet att spricka redan i morgon då jag ska ut på kvällen. Att festa i mina fågelskrämmor till glasögon.. nä.. där går faktiskt gränsen även för mig. Hade dock lätt gjort det om jag hade fina brillor! Dessutom har jag åkt på extrajobb 7-14 i morgon. Pjuuuuh... så ikväll ska jag käka godis och se någon film! Kram på er <3
 
 
 
 



Kommentarer
» Sanna

Måste bara få säga hur fin du är Julia! Helt sjukt. Jag tycker det är så kul att se att du har jobbat dig ifrån sjukdomen och måste även tillägga att du har en FANTASTISK kropp<3

Svar: Oj vilken komplimang, den ska jag bära med mig. Tack du underbara Sanna<3 ! Hoppas allting är bra med dig, glöm aldrig hur grym du är :D !
Juliaajoo

» jenny

Du är ju visst snygg i glasögon! Och utan förstås! :D <3

Svar: Men tack fina du <3<3
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback