FREDAGKVÄLL


Ovanligt att man hittar mig på Waynes med en morotskaka och kaffe?;) Ikväll har iallfall jag och Nina suttit och snackat bort heeela kvällen å fikat gott. Ni vet, det blev klassikern då personalen kom och sa "vi stänger nu" och vi kollar chockat på klockan å tror att den är mycket mindre än vad den är HAHA! Men vi har så mycket att prata om eftersom vi är rätt lika och har ganska lika liv - så det är alltid lika roligt:D NÄÄÄEEEE trots att det är fredagskväll och klockan bara är tio så är jag jätte trött å ska snart sova tror jag, nya tag i morgon - då ska jag städa och hänga på ssscctan med Angelica! :D 



Kommentarer
» Nina

Tack för fika "dejten" Julia! Du är så fin och bra på alla sätt:) skönt det finns sånna som dig då vi har mycket gemensamt<3 vi får börja styra upp grejer nu med varann;) kramis:D <3

Svar: haha jaaaaa! men fasen, en fest med några sköna måste vi verkligen styra upp himla snart!!
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback