EN HÄFTIG GREJ

Jobbat 7-21 idag och på lunchen rusade jag in till stan för att handla en morsdagpresent. Jag är alltid ute i sista sekund när det gäller sådant, hehe. Gick direkt till Schtaan i ram där jag möttes av mycket fina prydnader och diverse. Mitt i allt hör jag ett "HEJ" från hon som stod i Kassan. 
"Hejsan" sa jag och log sådär alldagligt.
"Oj vad du är bekant" sa kassörskan. 
"Haha jasså" svarade jag och  drog på ett större leende
"Vänta nu.. du var i Tidningen nyss va?" 
"Det var jag faktiskt, i måndags" 
"Och du bloggar!"
"Det stämmer!"
"jag kollade in i din blogg första gången då & jag måste erkänna att man blev otroligt glad och peppad av den!" 
"Nämen oj, haha TUSEN TACK!"

Sedan fick jag hjälp med lite morsdagtips innan jag betalade och gick vidare. Ibland älskar jag min bra hörsel;) För då jag börjat gå ut ur butiken så var det någon som frågade henne vem jag var & då svarade hon "Det är en bloggare". Det kändes riktigt häftigt & det gjorde min dag. Så all beröm till den sociala och fina personalen på Schtaan i ram. Tänk.. Bara för att hon tänkte högt, så gjorde hon min dag. Tänk så många ni kan göra gott, genom att ge andra människor beröm - glöm inte det :)



Kommentarer
» Mr

Men gud så kul! :D

Svar: hihi visst MR! :D
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback