Shoppat hela dagarna och drömt mig bort inne på NK

Jag har varit en lycklig tjej med höga klackar och lockigt hår fyra dagar i sträck nu. Jag har skrattat tills magen krampat waaay too mycket med Frida & världens skönaste grabb-gääng. Ätit kladdkaka till frukost klockan åtta på morgonen och tagit sista shottarna vid tre på natten. Vi har dansat till grym musik med över-taggade stockholmare. Hängt inne på VIP. Fyllekäkat vid sex på morgonen. Åkt tunnelbana alldeles för sent. Sett Avicii med 35 000 andra människor (gissa stämningen!). Legat på hotellrummet, ätit godis och skrattat åt dåliga skämt. Ätit fantastiskt god mat & blivit kallad söt som en sockerbit av en italiens restaurangägare. Fått shoppa hela dagarna och drömt mig bort inne på NK. Jag har suttit en hel eftermiddag på cafe i gamla stan med Frida och pratat om livets goda stunder. Vi har lärt känna några sköna stekare från stureP och drivit med deras dialekt i smyg (hehe)... Nu sitter jag hemma i Lägenheten och tänker tillbaka på helgen. Vilken tio poängs helg. Score! - och vet ni vad det bästa är? Joo, på lördag flyger jag tillbaka till stockholm igen!!! 




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback