Min nyfikenhet på er läsare är så stor

 
Det är självklart upp till dig om du vill svara eller ej, men min nyfikenhet på er läsare är så stor. Jag vet bara att ni är tresiffriga varje dag, men vem ni är har jag ingen aning om. Jag skulle bli jätte glad om ni ville berätta lite om er själva i en kommentar. Kanske vad ni heter, eran ålder, var ni pluggar/jobbar, vart ni kommer ifrån och kanske någonting annat roligt? För på något sjukt vis känner jag stor kärlek till alla ni som läser min blogg. Bara för att vi sprider en sådan positiv energi tillsammans. Jag vet att ni skulle peppa mig om jag behövde det - och jag hoppas att ni vet att jag alltid kommer peppa er då ni behöver det.... :) Min nyfikenhet på er är för stor för att hålla detta inlägg i utkastet. Hoppas till tusen att ni har tid och möjlighet att berätta lite om er själva i en kommentar. Kram på er<3

 






Kommentarer

Madicken 21(22 i höst) från Skellefteå men pluggar psykologi i Uppsala! Så inspirerad av dig och känner igen mig i så mycket av det du skriver, heja! :-D

» Lisa

Lisa heter jag. 20 år från Skellefteå. blir inspirerad av det du skriver, får en på bättre humör:-)

» Simon

Simon 22 i Skellefteå. Man blir glad av din blogg !

Sara 24, skellefte, chatte-ägare ;)

» Frida

Kommenterar ju din blogg lite då och då men kör på detta ändå! Frida, 20 år, bosatt i Södertälje och Strängnäs! Jobbar på Teleperformance i Sthlm som kundservicemedarbeteare :)

» Nina

Du vet att jag läser Julia! Helt ärligt den bästa bloggen jag följer<3

» Tove

Tove, 19, kommer från Skellefteå men pluggar just nu till läkare i Örebro! Tycker din blogg är perfekt att läsa!


Kom ihåg






Trackback