LILLEbror

 
I princip hela världen tror att Emil är en storebror till mig. Folk kan komma fram på krogen och ba "jag känner din storebror".. så måste jag alltid rätta med att säga "lille...lillebror" haha:P Ikväll bestämde han sig iallafall för att impulsa med sina polare. Så som den snälla STORAsyster jag är, har jag hjälpt honom med kläder och hår (p.s bilden då han har fult hår och vit tshirt är före bilden) - samtidigt som taggmusiken varit hög och töntiga danssteg och skratt fyllt rummet. hahahahahha töntigare syskon än oss får man ju fan leta efter!!! Men jag är fortfarande lite krasslig efter veckan, så för mig räcker en hemma kväll med mamma å pappa -godis,chips och lets dance. Känns sjukt skönt faktiskt!!! Nämen va tusan, dax att begrava sig i soffan??? Kram på er<3 
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback