En helg som kammar hem fem stjärnor

 
Åh, jag kom just hem till min fina lilla lägenhet och kan inte låta bli att le. Jag ler för att Gavin DeGraw tar upp rummet med sin sköna stämma och jag ler för att livet känns fint. I helgen har jag tryckt in massor av saker som betyder mycket för mig, så just nu känner jag mig alldeles full av kärlek;P

Jag menar. I fredags åt jag lunch på Skellefteås mysigaste cafe tillsammans med min mamma & shoppade sedan hela eftermiddagene, det blev en riktig fin mor&dotter dag!! På lördagen landade jag hemma hos Frida vid middagstid - vi korkade upp vinet, lyssnade på skön musik och snackade om livet. Senare under kvällen ramlade det in ännu mer bra människor innan vi drog vidare på Verandan. Där skålade jag och min kusin Angelica i RedbullVodka innan vi dansade hela natten samtidigt som vi träffade nytt och gammalt folk. Det styrdes sedan en efterfest ooooch klockan halv sex imorse ramlade jag, Angelica & Jossan in i hennes lägenhet med skrattanfall efter skrattanfall. haha, var länge sedan jag skrattade så förbaskat mycket alltså:) Vilka stjärnor! 

Idag är det söndag och Angelica bjöd oss på en god Scones frukost i morse. Å sedan gick jag vidare till Frida i det fina vädret för att säga hej. Haha, men ett litet hej blev snabbt snack hela eftermiddagen & sedan ett spontant besök förbi hemmakväll - kvantum & mamma mia. Så vi har bakishängt i hennes soffa hela kvällen med hyrfilmer, hämtmat och godis. En söndag i min smak mohahahaha! 

Så just nu sitter jag alltså här och ler lite fånigt för mig själv efter en 10 poängs helg. Det enda negativa är att min röst är spårlöst försvunnen från gårdagen. Haha så om någon sett min röst springa förbi kanske ni kan hojta till?! - Men nuuuuuuu ska jag sova och ladda upp inför MÅNDAG. Av någon sjuk anledning har jag alltid tyckt om måndagar. Söndagsångest är aldrig någonting jag har känt av, sjukt nog. Tycker det ska bli kul att jobba i morgon å träffa alla fina vårdagare & personal. :) 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback