En fredag med min mamma

Vaknade på ett riktigt toppenhumör klockan 07.00 i morse (däckade i soffan vid åtta igår kväll..så..det kanske inte var så himla konstigt egentligen hehe). Mamma ringde under förmiddagen och undrade om jag ville med på stan, vilket jag självklart ville. Så jag lockade till håret lite, slängde på nå smink och var sjuuuukt redo för att se människor efter en HEL VECKA i soffan med feber. 

Se vilken vacker mamma jag har.  Vi åt god lunch på Lilla marie innan dagens all shopping startade!!

Vi tog oss även en liten kaffekopp i all shopping. Mycket trevligt. Vilken grymt fin dag jag har haft faktiskt. Att man kan ha så trevligt med sin mamma liksom, haha. Hon är bland det bästa jag vet <3

Ett par nya tofflor fick även följa med hem. SÖTA VA!!!! Dem ska jag ha på mig hela kvällen, medan jag ska se lets dance och äta godis + chips tillsammans med familjäään. En äkta fredagsmys kväll helt enkelt. Älskar sånna:D och i morgon... då står tydligen en fest på schemat å det är jag även gaaaalet taggad inför. Åhååå livets fina stunder<3!!!
 



Kommentarer
» Lisa

åh vilken mys-dag!! :)

Svar: Det blev faktiskt en riktigt mysig dag :D kram!
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback