TRE ORD

Om jag ska beskriva mig själv med tre ord skulle det låtar såhär:

1. Disciplinerad - Vill jag någonting så blir det så också. Jag har alltid haft höga krav på mig själv och vill att allting ska bli bra. Om jag har en dröm så gör jag direkt en planering till hur jag ska nå dit. Har jag bestämt någonting, då jäklar blir det så på ett eller annat vis. Jag vägrar låta lathet, oro eller slarvighet vinna ;p

2. Blyg - Jag är egentligen en jätteblyg människa. När jag träffar nya människor måste jag skärpa till mig rejält för att inte falla tillbaka som en skugga. När man sedan känner mig är det tvärtom, hehe. Och om någon ger mig komplimanger blir jag alltid som en brandbil i ansiktet! 

3. Optimist - Jag ser det mesta från den ljusa sidan. När livet är en uppförsbacke, eller att man är framme vid en återvändsgränd, så brukar jag vara personen som "Det är ingen fara, vi måste bara komma på en annan lösning". Det är aldrig kört liksom.

 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback