TRÄNING EN MÅNDAG


Trots att jag är emot alla skönhetsideal som gått överstyr, så går det inte komma ifrån hur viktigt träning är för kroppen. Men det är skillnad på att träna och träna, antingen så kalori-ångest-tränar man, eller så gör man det för skojs skull. Jag älskar att träna - men jag gör det för att kroppen mår bra av det och för att det är roligt. Dt finns inget bättre än att träffa brudarna och intervallträna i backar. De är precis vad jag, Elin och Lisa har gjort i eftermiddag! Så nu har jag Endorfiner i kroppen som gör att allting känns kul haha! Träning = känna sig full?

Men när man tränar hårda pass är det viktigt att få i sig mat. För vet ni? efter ett träningspass så sätts immunförsvaret ner ordentligt - så om du tränar mycket OCH är sjuk mycket - så äter du troligtvis för lite, eller fel mat. Tänk på det! 

Nu ska jag äta middag - en stoooor portion köttfärssås och snabbmakaroner med ketchup, det ni;)




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback