TACK FÖR I HELGEN GÖTEBOORG



Summerburst är en startsignal på att sommaren äntligen startar nu. Jag har haft en 10 av 10 stjärnors helg i göteborg. Ibland är det så nödvändigt att andas ny luft. Att få se nytt folk och bryta det tradiga vardagsmönstret. I helgen har jag fått göra det till fullo. Mina löprundor ersattes av dans i mängder - timmarna på jobbet byttes ut mot shopping och mat på uteserveringar - dem ständiga tankarna på lagomt med mat och sömn blev snabbt sömnbrist och kaloribomber. Men fan vad jag har trivts bra. 

I helgen har jag skrattat så magen krampat, levt livet, umgåts med folk som jag älskar - och även lärt känna nytt folk såklart & vet ni var det bästa är? jooo att hela sommaren är kvar. För summerburst - summer starts here. Nu har jag tänkt fortsätta sommaren 2014 i exakt samma love life feeling som jag har just nu!

Godnatt<3



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback