SVAR PÅ KOMMENTAR

SVAR: Hejsan, jag minns när du lämnade din första kommentar och jag minns hur mycket jag tänkte på den efteråt. Kärlek kan vara både fantastiskt fint och göra riktigt ont. Det värsta som finns är att se den man älskar i ögonen & dem kollar åt ett annat håll - eller hur? 

Men jag uppfattar din kommentar som att "jag tror att han har en tjej på G", Tro är att inte veta - vad är dina bevis på att det faktiskt är så? Vet du, om jag hade varit du så hade jag kontaktat killen. Liksom ja, han kanske har en annan tjej på G, men om du skriver till honom så har du iallafall testat. Allting som är meningen att hända kommer att hända också. Lita på dej själv tjejen!!

När du har kontaktat honom så kommer han antingen kliva in i ditt liv, eller så kommer han ta ett steg ut. Det viktiga är att han inte står och blockerar vägen för alla andra. Antingen så är han något att ha - eller så är han inte det. Tre år är en lång tid att ha suktat efter en kille, nu är det dax att ta det till nästa steg! Du har inget att förlora på att skriva till honom. Antingen blir det ni, eller så blir det inte det! Får jag fråga vad som är så fantastiskt med just denna kille?:)

VAD SKULLE DU HA GJORT?!



Kommentarer

haha FUCK, kan du ta bort denna kommentar :P

Alltså jag typ gråter.. så himla klantigt av mig. och Otroligt pinsamt detta blev.

Svar: Nu har jag raderat kommentaren, haha! tusan att alla kommentarer åker upp direkt, bör ha att granska dem :)
Juliaajoo

Jo jag vet att jag är anonym och tacka Gud för att min ip-adress inte är synlig i din blogg offentligt. Men otroligt klantigt gjort av mig iallafall haha. Visst kan jag skriva till dig på Facebook angående denna person. Du känner honom mycket väl med tanken på att du umgås med hans syster. Men jag kommer som sagt att kontakta dig lite senare framöver - håll utkik i övriga mappen. Ha en trevlig dag. Kram!

Svar: Haha ja, ingen har någon aning om vem du är - spännande! Bara att skriva, hoppas jag kan hjälpa dig på något vis! Kram så länge !!!:):)
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback