Gillar att vara påväg


Älskar att sätta mig i ett flygplan. Jag lutar alltid bak huvudet och ler när piloten säger "boarded completed" och flygvärdinnorna börjar visar hur flytväst och säkerhetsbälte funderar. För då vet jag att någonting nytt och spännande väntar. Många tomma blad kommer snart att skrivas med minnen för livet! Jag bara älskar att vara på väg någonstans, att få växa som människa och skapa minnen! Dessutom blir jag lätt uttråkad i vardagen och jag hatar att ha tråkigt - så därför gör jag något åt saken. Jag har oftast en resa att se framemot, eller håller på med något projekt på sidan. - jag är en människa med sjukt mycket energi & presterar bäst under lite stress. Jag trivs med ett fullproppat schema!

Just nu ser jag framemot: Stadsfesten, hela sommaren och mina två nya jobb till hösten. Det ena jobbet är med valet 2014 och det andra har med välgörenhet att göra. Jag kommer lägga ner min själ i ett projekt under hösten (troligtvis kommer jag smygstarta redan i sommar för att jag är så peppad), det jag väntar på är en startsignal. I framtiden kommer även en resa att planeras med detta projekt! 



Kommentarer

Så grymt, heja Julia! :)

Svar: Tack Susanna! Jag tror på detta och kommer göra det med hjärtat:) Mejlar dig om någon dag!! Ha det fint så länge, kram!
Juliaajoo

Åh vad spännande, ska bli kul att få läsa om allt i höst :)

Svar: Vad roligt med din kommentar Sara. Blir nog spännande och lärorikt!:)
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback