BEAUTY CLUB - REA

Jag har alltid haft problem med finnar och pormaskar, men helt ärligt, efter jag började använda denna rengörings gel så är finnar ett minne blott. Jag tvättar ansiktet med detta två gånger varje dag och vilken magi. Nu är det dessutom rea, ska nog passa på att beställa hem flera stycken haha. Klicka på bilden för att komma till produkten.


Brukar även smörja in ansiktet två gånger varje dag. Allt för att återfukta huden, det är A och O för en jämn och vacker hy. Att använda fondation utan en skonsam hudkräm är inte bra. Egentligen har jag inte sådär känslig hy, men jag gillar att använda snälla produkter till ansiktet. Klicka på bilden för att komma till produkten.


 Klickade även hem denna spännande behandlingsprudukt för 99kronor. Eftersom detta märke har imponerat kraftigt på mig (med alla produkter som jag har testat), så måste den vara bra. Klicka på bilden för att komma till produkten.

 Jag minns högstadiet. Då hade jag (som alla andra tonnåringar) jättemycket finnar, tyckte att det var jätte jobbigt. Min brorsa retade mig alltid för dem. Men då retades jag honom tillbaka, jag kallade honom för dumbo eftersom han hade så utåtstående öron på den tiden haha. Oj vad vi har syskonbråkat mycket i våra dagar, HAHA! 

Anyway. På bilden är jag helt osminkad och tack säger jag till Avéné!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback