ATT FEJKA EN KÄNSLA



Att "klistra på ett leende" när man egentligen mår dåligt, har jag aldrig riktigt förstått mig på. Jag menar, vi pratar till 80% med vårat kroppsspråk så kroppen utstålar direkt hur vi mår. Ta bilden som exempel, man ser tydligt mitt skräckslagna tillstånd tack vare dem äckliga fiskarna. När man mår riktigt dåligt går det inte att fejka ett skratt. Däremot tror jag att personer som mår dåligt, kan skratta, men just i den stunden mår personen i fråga bättre.Men det tycker jag är bra och så måste det få vara. När man mår dåligt & har en bättre stund, ta vara på den! Personer som "bara fejkar skratt, för att dem egentligen mår jävligt dåligt" tror jag är personer som söker uppmärksamhet i grund och botten, tyvärr. Däremot märks det tydligt på ett ångestfyllt nervöst skratt & ett skönt skratt. 

Tillåt dig själv att må bra och vara glad 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback