ÄNNU EN DAG MED 7-16


Ännu en dag med 7-16 jobb. Jag förstår inte folk som jobbar 7-16 fem dagar i veckan, det är både uttråkande och slitsamt. Det kanske fungerar om man arbetar på kontor eller liknande... Men är det något jag älskar med mitt jobb  -  så är det att arbetstiderna är helt oregelbundna. Man kan jobba precis hur man vill = man hinner aldrig komma in i tråkiga rutiner och bli less=) Jag har själv lagt mit schema över sommaren, la lite tid i Juli för att sedan jobba ikapp allting i Augusti.... och... jag kan INTE klaga på mitt Juli schema ;)

Arbete i morgon Torsdag: 7-12
Fredag: Ledig
Lördag: Ledig
Söndag: Ledig
Måndag: 7-16
Tisdag: 7-12
onsdag: Ledig
Torsdag: 16-21 
Fredag: Ledig
Lördag: Ledig
Söndag: Ledig
Måndag: 7-16
Tisdag: Ledig
Onsdag: Ledig
Torsdag: Ledig
Fredag: 14-21
Lördag:7-21
Söndag:7-16:30
Måndag: Ledig



Kommentarer
» Lisa

Men Gud vilket skönt schema... själv jobbar jag varannan helg och alla kvällar är 14-22....... heeela sommaren!

Svar: Haha shit! Vad jobbar du med?:) men eftersom jag jobbar härliga dagar i juli, blir det lite mer i augusti !;) kram!!
Juliaajoo

» Lisa

Haha.... jag jobbar som undersköterska på en medicinavdelning :)

Svar: Åhhhh, okej! Det positiva med att jobba inom kommunen är att man får lägga sitt schema helt själv! Men man lär sig MYCKET mer på lassa=) körhårt!!
Juliaajoo

Håller med Lisa, vilket härligt schema. Jag jobbar 100% på östra sjukhuset vilket är 5-6 dagar i veckan :P

Svar: Jättehärligt:D Vad duktig du är Nathalie! :D
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback