En skillnad

 
< 17 år & 21 år >

Råkade hitta en bild från då jag var 17 år. Inte för att vara sån, men det har ju faktiskt hänt en hel del på fyra år? Och för ett tag sedan läste jag en artikel om "att man inte kan vara snygg hela livet, antingen är man det som barn, tonnåring, vuxen eller gammal". Tror inte att jag hade mina glänsar-dagar under tonnåren iallafall haha. Dessutom är det aldrig försent? man kanske blir en sjukt snygg 80åring.. vad vet man hihi! 

Under tonnårstiden var jag blyg och osäker. Vågade knappt prata med någon. Men jag är nästan glad över det? För utan den livskrisen hade jag aldrig varit den jag är idag. Å nu kan jag faktiskt till och med vara stolt över mig själv ibland.  Efter varje regn kommer solsken, lita på det :)
 
 



Kommentarer
» J

Har du något bra tips för att våga ta kontakt med folk? Hur skaffar man nya kompisar?

Svar: Hejsan:) Skaffa vänner på jobbet, på gymmet, fester, ta kontakt med trevliga på facebook! Finns massor av möjligheter. Skratta mycket och var öppen, det kommer lösa sig<3. Och framförallt, tro på dej själv - tro på att folk faktiskt VILL umgås med dej :)kram !!
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback