Någon som vill ha kläder?


Jag har ingen aning om hur det känns att vara rastlös? Eller hur man har tråkigt? Det är två saker jag glömt hur det känns. Idag har jag däremot varit hemma hela dagen och tvättat + städat. Fastnade även i garderoben. Hehu. Slängde bort två kassar med kläder. Kläderna ni ser på bilden ska jag skänka bort (någon som vill ha något?). Trots detta är min garderob totalt överfylld & jag har ändå inget att ha på mig... HEHE!

Sist jag rensade hela garderoben var i somrasxD. Nu har jag iallafall bara värda saker i garderoben, min säng är renbäddad, köket kliniskt rent. & i morgon ska jag rensa alla lådor i köket och byrån. 

Å nu ska jag damsuga. Har lovat mig själv att endast hålla på att städa till 18.00 ikv, för att sedan varva ner i soffan så det går sova inatt!! hehe, men det känns verkligen SÅ BRA när man får saker gjort, som man egentligen behövt göra i flera veckor:)




Kommentarer

Jag kan gärna kolla lite :)

Svar: Absolut!!!:)
Julia Jonsson

Jag kollar också gärna!!:)

Svar: Givetvis!!!:)
Julia Jonsson

» Sanna

Åh vad är det allt mest? Såg ju inte illa ut!:D

Svar: Två jeans, några tjocktröjor och t-shirts/linnen i sinne;)
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback