Kommentera gärna fina ni <3




Kommentarer

Jag heter Nathalie och är 18år gammal. Jag bor i lite utanför Göteborg på ön Hisingen. Jag har läst din blogg i lite mindre än ett år nu. Kan tänka mig att jag började följa dig innan sommaren förra året eller liknande. Jag tycker din blogg är väldigt bra och inspirerade. Jag jobbar själv inom vården, på ett äldreboende. Jag har en "nästan" helt övervunnen äs men mitt humör är fortfarande lite upp och ner. Jag blir glad och peppad när jag läser din blogg. Jag får mycket inspiration av dig och min dröm är att en dag åka som volontär!! Det är inte många månader bort nu. Har redan börjat planera min resa!! Jag känner även igen mig i mycket av det du skriver. Jag läser din blogg nästan varje dag :)

Kramar till dig <3

Svar: Hej Nathalie. Tack för att du kommenterar min blogg lite då och då, det gör mig jätteglad<3. Kul att ÄS strax är över, vilken jävla kämpe du är bruden! Och klart du är värd en resa till Ghana, du kommer älska det!! Bara att du hör av dej om du undrar över någo.Kramis fina du<3
Julia Jonsson

Veronica var namnet ;) du vet vart jag bor ;) jag har läst bloggen din i kanske ett år. och jag läser för att du är bra på att uppdatera, har mycket bilder och skriver bra texter och lever ett kul liv helt enkelt :) kramis.

Svar: Men tjenare Veronica;) Tack. Förövrigt saknar jag din blogg...
Julia Jonsson

» Frida

Frida heter jag och bor i Södertälje och Strängaste. Södertälje ligger 30 min från Sthlm å Strängnäs ännu 30 min bort. Jag har läst din blogg i ett år tror jag, hittade den innan min Ghanaresa via Volontärresors facebooksida. Å därefter kan man väl säga att jag fastnade, du skriver kloka och igenkännande texter å man blir bara glad av att kika in här! Kram

Svar: Hej Frida. Tusen tack för att du tagit dej tid att kommentera så fint:). Hoppas att din resa till Ghana var alldeles fantastisk, var befann du dig?. Kram<3
Julia Jonsson

Du vet vars jag bor, och jag har läst din blogg i snart ett år om inte mer, känns som jag läst den huur länge som helst! Och jag är helt fast!! Klickar in här X antal gånger per dag. Du har verkligen en toppen blogg!

Svar: Tack gullegumman!!!!
Julia Jonsson

Elin heter jag, bor i Skellefteå och har läst den sporadiskt sedan i höstas. Du skriver så peppande men samtidigt ärligt så att man faktiskt tror dig. I dagens samhälle där man "ska" vara så perfekt så är det skönt att se folk som faktiskt mår bra och inte bara skriver det som någon slags fasad. Du känns genuin och äkta:)

Svar: Det är så det ska vara. Det ska vara äkta & jag tror folk ser igenom en fort om man Ljuger. tack <3
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback