Första träningen efter tre veckors vila.

 
Vaknade 08.00 i morse och var supertaggad på att dra igång med träningen (efter cirka tre veckors vila). Tänkte starta lugnt, så jag stod på Crosstrainern 45 minuter och tänkte att det fick räcka så. Meeen när jag var klar råkade jag stöta på Elin & hängde på ett crossfitpass istället (utan vikter, körde mycket uthållighet). Vilket resulterade i att jag dejtade toan å spydde:D hehehe... Snacka om att kickstarta igång kroppen! Och.. snacka om att man hinner tappa mycket kondition + styrka på bara tre veckor:/ men ge mig tre veckor så är jag lika stark som innan jul;) 


Dagens träning
45 minuter crosstrainer
+
Crossfit
1 minut/övning (sammanlagt 4 minuter innan 30sek vila). Tre varv. Totalt 12min jobb + 1,30min vila.
Jägarvila
"båten"
Djupa snabba benböj
Plankan
1 minut/övning (sammanlag 3 minuter innan 30sek vila). Tre varv. Totalt 9min jobb + 1,30min vila.
Dips på bräda
Omvända burpees
Armhävningar

 



Kommentarer

Varför har du haft träningsförbud?:(

Svar: Inflammation i ryggen osv:/ men får träna nu igen, eller får träna ben och mage iaf;) bättre än inget!!!
Julia Jonsson

Hur gör du för att bäst tackla dom "dumma" tankarna och inte känna ångest? Liksom hur gör du när du känner en dipp?
Vore väldigt skönt med tips från dig då du är så himla duktig och motiverande!! Ser upp till dig!! Fortsätt tjejen<3


Kom ihåg






Trackback