Drömmar, träning och allt däremellan



Har drömt mardrömmar hela natten. Vaknat upp med ryck och varit vaken i någon timma innan pulsen varit nere på normal nivå igen, usch! Klockan åtta steg jag upp och åt frukost, därefter gick jag till gymmet och crosstrainade i 45 minuter. Därefter pyste jag hem igen. Den träningen får räcka gott för idag:)

Nu ska jag göra hårinpackning, ansiktsmask och diverse grejer som gör att man inte ser ut som en vilde,hehe:D sedan ska jag handla, fixa små ärenden & ladda igång inför jobbarnatt ETT av FYRA.

Förövrigt har jag en dålig dag idag. Dålig känsla i kroppen som bara vill att jag ska lägga mig i sängen och dö resten av livet. Men fan, den känslan får inte bestämma - jag SKA fixa alla dagens måsten. Så det så! 
Kram<3
 



Kommentarer

Många kramar<3 och du vet hur stark du är!! Och glöm inte det är okej att inte alltid le och vara på topp humör...Du ska se i morgon kommer det kännas mycket bättre!<3

Svar: Tack min fina<3
Julia Jonsson

» Nina

Du är en av de bloggar jag börjar följa just för att du ger mig styrka! Blir alltid glad när jag ser du lagt ut något nytt:) va stark Julia! Jag ser upp till dig, och du ger mig motivation till att orka fortsätta! Jag vet exakt vad du snackar om men jag vet samtidigt att du kommit några steg längre än mig och dit ska jag också! Visa hur stark du är<3 men det är som Frida där skrev: även dom finaste och starkaste personerna måste få vara nere ibland också.
Egentligen, om vi aldrig har bättre och sämre dagar skulle vi nog aldrig uppskatta det bra i livet<3 varma kramar till dig fina Julia!! Jag tror på dig!<3

Svar: Tack Nina! Du har så rätt, speciellt i det sista du skriver, om att man måste ha sämre dagar för att uppskatta dem fina! Grejen är att det är stor skillnad på mina dåliga dagar NU & DÅ. Idag har jag så mycket kunskap om mig själv att jag vet hur jag ska handskas med allt. Och jag vet att morgondagen kan vara helt smärtfri & alldeles underbar!
Det gör mig glad att du hittar motivation i min blogg. (sitter och ler för mig själv)!! Tack:]
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback