Det visste ni inte om mej!!!


 
Jag har faktiskt en talang & det är att sova. Jag kan somna varsomhelst - närsomhelst. Så fort jag får möjligheten slår jag igen ögonen (hehe) detta tycker självklart mina vänner är jätte kul, så de brukar oftast och alltid fota det. Tyvärr är den ena bilden värre än den andra - så dem värsta bilderna får ni inte ens se;) HAHA! 

Jag är ofta jätte speedad å engagerad när jag är vaken så mycket energi går åt varje vaken stund. Å bara därför somnar jag direkt jag får chansen. Det kan vara på flygplan, i VÄNTAN på flygplan, sittvagn i tåg, i solen, när jag pratar med mina kompisar (hehe), om jag ser film, då jag har tråkigt... osv osv!!!


Sådärja, där fick ni veta en hemliz om mig. Spännande va;)



Kommentarer

"vi behöver väl inte sova den närmsta timmen, vi kan väl prata en massa?" tio min senare sover du....

Svar: HAHA har blivit lite av en rutin tror jag!!
Julia Jonsson

» Jenny

hahah jag har en sovbild på dej från sist vi var i stlm på GavinDeGraw! :D

Svar: vet inte ens om jag vill se den;) HAHA!
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback