Att vara i sitt rätta esse

Det absolut snyggaste som finns är personer som brinner för någonting. När en kille utstrålar självsäkerhet blir man ju kär direkt, hehe. Det spelar egentligen ingen roll VAD personen brinner för. Det kan vara bilar, mat eller träning. Men när en kille är i sitt rätta esse är dem som snyggast. För då lyser det självsäkerhet om dem:) Det är fint! 

Samma sak är det med oss tjejer. Att bära upp självsäkerthet är fint. Mycket snyggare än den klassiska outfiten (som jävlart MÅNGA har nu förtiden): Hunterstövlar, lurvig svart jacka, mössa med toffs på skallen & långt lockigt hår... Självklart kan man bära upp den outfiten med självsäkerthet också, men personligen tycker jag det många gånger kommer fram att de tyder på osäkerhet. Och det gör mig ledsen när jag hör det (från personer i fråga) :(.

Fokusera på att hitta dej själv, just ditt eget esse & sluta göra som alla andra. Du är bäst & MÅR BÄST, när du är dig själv!<3
 
Nu ska jag på möte & sedan promenera med Elin! 



Kommentarer
» igo

Kan hålla med dig om att många klär sig så men istället för att peka ut en typ av människa kan man lägga vikten på att sätta den unika människan i fokus!

Svar: Vill inte säga "den typen av människa" för alla människor är vi olika, oavsett vilka kläder som används:) och det var precis vad jag försökte göra (sätta den unika människan i fokus), ville bara ge ett exempel:)!. Men samtidigt så tycker jag att det är viktigt å ta hand om sin utsida, för det är ett gott tecken på att man vårdar insidan också (och kan ta hand om sig själv).... Förstår bara inte grejen med att alla klär sig så lika, får en känsla av att det är osäkerheten som styr många gånger. Men vad vet jag som aldrig ägt ett par hunter stövlar:$
Julia Jonsson

Bra skrivet! Fler sånna här inlägg tack :) Du har en sjukt bra blogg - kram på dig!

Svar: Tack!!!!:):)
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback