Återblick 2013

Snacka om att år 2013 har varit en utstickare. Tidigare år har jag rest runt i världen, testat nya saker & verligen tagit vara på året... 2013 har varit ett resa inom mig själv, har lagt all fokus på att bli stark i mig själv!

JANUARI
 Jobbade på ett äldreboende, myste med släkten och tränade för fel annledning.

Jag använde ofta mjukiskläder

En spa kväll med två favoriter.
 
FEBRUARI
 Träningen fortsatte. Men vågade mig allt mer från Crosstrainern -> mot styrketräning. 

Besökte Melodifestivalen som var här i Skellefteå! 

MARS
 Träningen fortsatte. Jag tränade allt mer Styrka & började samtidigt äta bättre mer mat. 

en och annan fest. Och det var kuuuul!

Elin hjälpte mig med Matlådor. Portionerade upp och hjälptes åt! :)

APRIL
Jag insåg att jag varit elak mot min kropp. Tränat för fel annledning och varit konstig. Men jag slog mig fri och har fått erfarenheter och kloka tankar, som jag kommer att bära med mig för resten av livet!

MAJ
Började jobba på Nattpatrullen

Sommaren började komma på besök & jogging säsongen tog fart! 


Första varma festkvällen. Var verkligen en 10 av 10 toasters kväll.


Sommaren kom på besök på riktigt!

JUNI
 Lillebror tog studenten.

Åkte till göteborg med Elin, Frida och Matilda (SUMMERBURST)!!!


Midsommar.

Bakade massor, för att det är så himla kul:)


Stadsfesten här i Skellefteååå levererade massor.

B to the akiskäk, efter stadsfesten;)

JULI

En kväll i Juli när jag och Frida åt "lite" jordgubbar! 

En party kväll i Juli. 

Åkte till Skåne med Familjen för att hälsa på släkten.

En helt underbar resa, med en helt underbar familj.

När jag sedan kom hem till Skellefteå igen, hängde vi på stranden nästan varje dag xD 

AGUSTI
 En mysig grillkväll med fantastiska tjejer.

Matilda hade inflyttningsfest!

Ute i det fina och sprang så fort jag fick chansen, underbart!

Kickade igång hösten. Började plugga mattematik, jobbade som ansvarig med förtidsröstning, jobbade 75% natt & tränade.... Snacka om chock start efter världens skönaste sommar;)

SEPTEMBER
 Påväg till skolan 08.00 en måndagsmorgon (EFTER EN HEL NATT PÅ JOBBET!)

Jag och Elin lyxade till en helt vanlig måndagskväll;)

Levde detta liv...

En fredag eftermiddag mot skolan. För att sedan tagga igång inför ännu en helg på jobbet...

OKTOBER
I oktober var jag hemma i Stackgrönnan en hel del, med min familj!! 

Dessutom tränade jag på så mycket jag hann och kunde! 

Ett eftermiddagsfika & skvaller hos Frida. Standard;) <3

Var varmt i Oktober, så jag sprang under hela månaden:)

NOVEMBER
Åkte till Piteå och bodde på hotell med två favoriter!

Vi besökte även DollarStore;)
Jag pluggade på som en TOK!!!!


Ett benpass me Elin.

DECEMBER
1advent mys med Frida + Julshopping med Elin.

Påväg mot gymmet hehe!

Bakade massa kakor.

Fyllde 21 och hade liten fest

Pluggade i sinne & fick tillslut mitt VG I MATTE B!!!!!!!

Lite vin med några fina!


Hade träningsförbud, men fick istället köra skiten ur andra människor. hehe! 

Firade Jul med min släkt. Här ser ni mig och brorsan!!

& lyckad nyårs med bästa flickorna!!!



Kommentarer
» elin

Bästa året!! Speciellt för att du övervann ÄS♡ är så överlyckligt glad för dett!!
Jag verkar vara med lika mycket på din summering som du på min....betyder dy att vi har umgåtts mycket i år eller?;) bästa vän hihi☆

Svar: HAHAHA! jaa... samma jobb, lika träningsgalna... har blivit att vi umgåtts en del..;) Nu gör vi 2014 ännu bättre!<3
Julia Jonsson

Asså jag måste bara säga att du är så galet vacker och jag ser dig som min stora förebild! Sättet som du kämpar på varje dag och inspirerar människor runtom dig. Du är så jävla UNDERBAR Julia, glöm aldrig de!!:)

Kram från en trogen bloggföljare!:)

Svar: Hej Jennifer. Så himla underbar DU är som säger så, tack så mycket<3! Blir lycklig när jag kan inspirera människor i min omgivning.
Tack, tack tack!:)
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback