Om mig

Fyra frågor om förhållanden.
Är du singel ? jo det är jag
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? mer intresse vid första ögonkastet
Hur många har du varit kär i? haha var kär i alla när jag var mindre
Är du kär just nu? icket det

Tio frågor om dig själv.
Namn? Julia
När fyller du år? December
Några piercingar? Haft i navel, nu bara öron
Vad har du på dig just nu? jeans å tröja
Vad tycker du mest om hos dig själv? Min inställning 
Vad är du bra på? Att vara ärlig, bry mej, hjälpa till och vara glad
Vem älskar du mest på denna jorden? min familj och vänner
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? gillar ju inte ensamhet

3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig? FridaE, Elin och Matilda.
Vem är den roligaste av dina vänner? Alla mina vänner är kul !
Vem är snyggast av dina vänner? Har bara snygga vänner juuuu

10 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? Ätit frukost och kommit hem till lägenheten
Vad ska du göra nu? Städa läggan, tränna och jobba 16-21
Har du gjort något dåligt idag? Inte ännu xD
Vad har du ätit idag? Havregryn med banan kanel och mjölk
Har du duschat idag? nejjjj
Är du trött nu? faktiskt
Vad händer idag? ingenting speciellt hehehi

Annat.
Hur mår du just nu? Julia-Vinter = 1-0. Så grymt bra;)
Är du hungrig nu? Nej
Vad är klockan nu just nu? 09.23
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Bloggen, facebook, spotify.

Musik.
Lyssnar du på musik just nu? jaroooo
Vilket är ditt favoritband/artist?- GavinDeGwar, Avicii, Onedirection, Ola, Hardwell, Jens Hult!!
Vad gillar du för musik? Mycket! XD

Kärlek.
Är du kär just nu? noooop
Är du romantisk? beror väl pååååååååpåpå=)
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? haha nej
Vem sov du senast bredvid? Elin
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Mamma 17 pappa 20
Hur ska din tjejen/killen vara? Spontan, självsäker, snygg och trygg i sig själv.




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback