Idag är det torsdag

 
Igår besökte jag LisaÅ (som jag inte träffat på två år) känslan var som att vi träffades igår. Vi åt chips, goda kakor, såg en bra film, tog igen tappat snack och skrattade tills tårarna rann. Vad jag saknat min vän, min fina vän:)

Idag är det torsdag. Dagen med stort D. Kommer fyra dagar framöver att byta ut min grötfrukost mot hotellfrukost, tråkiga kvällar i soffan mot dans tills fötterna gör ont, dagar på jobbet mot shopping, Avicii på spotify mot avicii live, mjölk mot shottar och allt får jag dessutom göra med en av mina allra bästa vänner Frida Enquist. Oj vad detta kommer att bli bra. Att sedan Simon och Kalle kommer i morgon och ska bo på samma hotell gör inte saken sämre, vi kommer ha så jäkla skoj. Hur taggad kan man bli?! Däremot sticker vi om fyra timmar och jag har inte ens packat än, sååå typiskt mig. Så nu är det dax att börja packa;) Hörs snart!!
 
 



Kommentarer
» Anna

Jääklar så fin spetstopp! Var är den ifrån??

Svar: Gina tricot:)
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback