För i morgon åker jag till Stockholm


Vilken härlig dag. Började med ett 7-14 pass på jobbet. Min arbetskollega Berith är dagens stjärna, bara för att hon började den med att säga "Julia, jag har köpt Wienerbröd till oss som vi kan fika idag". Berith är en fantastisk människa, hon bär på ett av dem största hjärtan jag vet om. Ska bli som henne när jag också är 55+ hehe:D
 
Därefter svängde jag förbi Mammas jobb och hennes sköna arbetskollegor innan jag landade på Gymmet. 60 minuters Crosstrainer fick stå för dagens träning, söta Frida höll mig sällskap under halva passet!:). Nu ska jag äta middag och sedan handla godis inför en filmkväll med en av mina bästa vänner:D 

& I morgon smiter jag och Frida till stockholm, är så taggad att jag snart smäller aaaav!!!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback