Ett ogräs till hår

Ett hår som växer fort är ett tecken på en välmående kropp, har jag hört. Mitt hår har verkligen tvär-vuxit på senare tiden, så det måste vara resultatet på min goda hälsa? hehehe. På onsdag ska jag dock klippa mig å det är mer än behövligt. Annars då? jo livet leker och stundvis är det helt otroligt fint. Tack vetja mina nära och kära! Mina vänner är top notch som stekarna på stureplan skulle säga. Jag är dessutom övertaggad på våren. Känner på mig att någonting bra kommer hända. Något häftigt och kul. Den som lever får se;) Nu ska jag sluta ordbajsa och börja städa. Ha en mysig söndagskväll. Och kom ihåg att måndagar inte är så farliga, om du lider av måndagsångest kanske du bör fundera på att byta jobb till något roligare? pusshej!




Kommentarer

ruuuuuuuumpaaaaaaaaaaa =)


Kom ihåg






Trackback