Det är såhär jag ser ut nu

 
Jag må ha gått upp 15 kilo i vikt på två år. Men det är såhär min friska kropp ser ut. Jag kanske inte har ett tight gap och magrutor längre. Men det är såhär min kropp ser ut nu. Och vet ni? Jag är fan nöjd med den, jo det är jag. För jag vill aldrig mer hata mig själv som jag gjorde för två år sedan. Ett självhat som nästan tog död på mig. Jag vill aldrig heller plåga kroppen så hårt, genom noll mat och mycket träning, allt för att skulptera kroppen efter skönhetsidealet liksom. Så jävla sjukt. Idag tränar jag för att det är kul och hälsosamt. "Just be who you wanna be, not what others wanna se", ändra aldrig på dig själv för att andra ska gilla dig, låt dem gilla den du är istället:) Idag är livet verkligen 100%roligt och värt att leva igen, det är viktigare än ALLT annat. Jag lovar - Livet kan vara amazing trots att man äter lussebullar, potatisgratäng eller chokladkakor - med gott samvete & helt utan tankar på "i morgon måste jag träna" bla bla bla. Å vet ni? ikväll ska jag äta godis från hemmakväll;) TACK Å PUSS!
 
 
 



Kommentarer
» Lisa

Det bara lyser om dig nu! :) och förresten.. hemmakväll godis lät inte dumt alls!!!!

Svar: Taaack Lisa <3! Haha det var inte dumt heller;) köpte du en påse också?! Kram!
Juliaajoo

» Frida

Du ser verkligen ut att må bra på både in- och utsida. Kämpe! :)

Svar: Thank you och så är ju fallet också! För två år sedan trodde jag aldrig någonsin att jag skulle få må bra igen. men nu är allt bra - tänk så fint det kan vända. För alla. Alltid! <3
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback