JULAFTON 2014

Jag startade dagen på Dammens äldreboende, tillsammans med sköna kollegor. Har haft en grym dag @t work och skrattat tills magen krampat alldeles för många gånger - om det nu är möjligt? haha!

Slutade jobba klockan fyra, åkte då vidare till släkten på pappas sida. (Vi firar jul med pappas släkt varannat år & mamma varannat). Som ni ser fortsatte dagen i väldigt glada takter. Jisses vad roligt och mysigt vi haft ikväll<3

Farfar och hans alla tre barnbarn. Så myyyyyycket kärlek!!

....lite julklappsutdelning!


Min fina familj, love - love - love! 

Detta årets alla fin, fiiiina julklappar. Är mer än nöjd. Och.... det känns som att mina föräldrar vet vad jag har för favoritfärg;) 
 
 Jag är mer än nöjd med denna dag. Nu ska jag sova lite. I morgon väntar ett 7-17.30 pass på jjoobbbet!
 
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback