Vill du hjälpa till?


Dem 27 barnen blev hittade på Gatan. Där de blivit lämnade av sina föräldrar, eller så har föräldrarna dött ifrån dem. Idag har barnen knappt tak över huvudet, rent vatten eller en skola att gå till. Jag vet att barnen kommer förbli föräldralösa, men tack vare våra bidrag kommer dem få ett tryggt barnhem och massor av kärlek. Dem kommer få tillbaka sin barndom och tron på livet. Vill du vara en del av barnens framtid? 1kr, 100kr eller 10 000kr - det spelar ingen roll. För arbetet är ideellt och varje krona kommer till användning. VARJE KRONA BEHÖVS!! 

Hur jag kan lova att varje krona kommer fram till barnen? Jo därför att arbetet är ideellt och Susanna Benckert håller i det. Tjejen som byggde upp barnhemmet jag volontärarbetade på år 2011. Susanna är en klok tjej som jag har kontakt med varje vecka. Hon lovar detsamma som jag "Ett ideellt arbete utan mellanhänder och administrativa kostnader"... Så detta är ett ypperligt tillfälle för dig som vill göra världen till en bättre plats & samtidigt bli lovad att varje liten krona kommer fram till Ghana & barnen.

Vill du skänka en slant?
9023.29.062.21
Länsförsäkringar bank (Visa). Märk gärna din inbetalning med namn, så det går att tacka ordentligt!

- Ditt bidrag kommer att göra enorm skillnad.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback