Ointressant fakta i think

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? - Molly är otroligt fint! 
2. Vad kan du verkligen INTE äta? - Grodlår skulle jag inte äta för en miljon!
3. Vilken var den senaste filmen du såg? - The other woman, rekomenderas.
4. Har du bra självförtroende? - Joo.. fast det varierar från dag till dag.
5. Äger du en onepiece? - Nej
6. Snusar eller röker du? - Inget alls, ibland råkar jag ta en cigg på fest.
7. Beskriv ditt drömutseende. - Mary Kate Olsen!
8. Någon du har kysst. -  Det vill ni gärna veta va;) ?
9. Den du saknar. - Haha Frida....
10. Den du senast sov över hos. - Hemma hos mamma och pappa.
11. Vem skrev du senast med på Facebook? - Hemlis:$
12. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? - Den får duga.
13. Vad väljer du, godis eller chips? - GODIS
14. Har du rykten efter dig? - Ingen aning, säkert! 
15. Din absolut sämsta egenskap? - Att jag är för snäll
16. Din bästa egenskap? - Att jag är omtänksam och vill allas bästa!
17. En låt du är beroende av just nu. - It was always you - maron 5
18. Vad stod det i ditt senaste inkomna sms? - Är 15 min från stan!
19. Kan man vara vän med sitt ex? - Det är nog svårt, 
20. Har du pussat en kompis? - Haha jaa
21. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? - Fruktansvärt omoget.
22. Har du provat på droger någongång? - Kommer aldrig i hela mitt liv göra det.
23. Vad vill du bli när du blir stor? - En som peppar och får bry mig om folk!!
24. Hade du kunnat ha distansförhållande? - Då ska det vara en väldigt speciell kille!
25. Vad handlade din senaste dröm om? - Haha jobbet...
26. Vad väger du? Är du nöjd med det? - Har inte stått på en våg på över två år..
27. Hur lång är du? Är du nöjd med det? - Ca 169. Jag är jättenöjd!
28. Vilken är den bästa svenska filmen? - Wallandeer!!!!!
29. De bästa svenska skådespelarna? - Joel Kinnaman, 
30. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? - Har varit twilight tönt. 
31. Ditt humör för tillfället? - Otroligt trött
32. Snyggaste manliga kändis? - Inte ens svårt, Alex Pettyfer.
33. Accepterar du okända som vänner på Facebook? - Ibland!
34. Vem kramade du senast? - Kramas ju med folk hela tiden hehe
35. Vem träffade du senast? - Lisa Å. 
36. Är du kär just nu? - Nej tyvärr
37. Någon du vill träffa. - Min framtida kärlek !!
38. När grät du senast? - i går, till Erik Nielsen i IDOL!!
39. Sminkar du dig varje dag? - oftast, tycker det är kul!
40. Vem är du mest lik i släkten? - Tydligen blir jag mer och mer lik min moster Camilla som bor i skåne. Det tar jag verkligen som en komplimang. Se så vacker hon är: 

41. Vart går din drömresa? Bahamas, Miami, Fiji, Haiti, Zanzibar, Australien, Tyskland osv! 
42. Om du vann 10 miljoner kronor skulle du...? Resa, plugga, spara & skänka pengar.
43. Detta är sista frågan. Vad ska du göra nu? Sova och ladda inför morgondagen. GODNATT!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback