Trötter


Här ser ni en mycket trött Julia som nu väntar på den sista maskinen tvätt. Känner att jag har något virus eller nått i kroppen, är så slö, stressad och slut. Så i helgen har jag tänkt flytta hem till mamma och pappa bara för att vila lite. Ibland kan man behöva det! Liksom äta mammas goda mat, skratta åt dåliga filmer med pappa och bråka med lillebrorsan. Tänk att det alltid har varit jag som spöat honom, men nu är det ombytta roller? haha idag brukar han typ lyfta upp mej med en arm och vända mig upp å ner å sedan hålla mej så tills jag blir riiiiktigt förbannad... borde kanske ha varit snällare med Emil i våra yngre dagar (när jag var den starka), så hade jag sluppit äta upp allt ont idag? hehe :D 

Men jag ska även gå på stan med Finaste Elin i morgon. Och fika hos morfar&Liz med mina kusiner på lördag. så att helgen blir bra tvekar jag inte en sekund på. Kalas kommer den att bli :D. Hoppas att ni mår fint!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback