Svar på kommentar

 
Svar: Hej ännu finare du & tack för dina varma ord. Det gör mig så oerhört glad att få höra dem ska du veta!:)
Så till din fråga om mensen. Jag kan gå upp tre kilo bara i vätska under mensen. Men det är faktiskt ingenting som stör mig längre. Dessutom är det ingen annan som märker att min mage är svullen, det är bara jag själv som ser det.. Jag menar.. Brukar du lägga märke till dina vänners svullna-mens-magar? nej jag skulle väl inte tro det... ;)? Mens är ett tecken på att kroppen är frisk och på att du kommer kunna bli gravid i framtiden - och det är ju en fantastisk sak... och... under min menspreiod är jag NÅGOT SÅ FRUKTANSVÄRT BEROENDE AV CHOKLAD att det inte ens är värt att försöka stå emot haha:D

Så mitt tips till dig
1. Alla tjejers magar sväller under mensen - det är normalt
2. Om bara några dagar kommer magen att bli mindre igen.
3. Du har mens för att kunna bli gravid i framtiden - fantastiskt! 
4. Ingen annan lägger märke till att din mage är lite svullen.
5. Du är fin och en bra människa, glöm inte det!

Lycka till i din kamp mot ätstörningen. Ge den en smäll i ansiktet från mej. Kram<3 



Kommentarer

Tack för orden!! Tack<3

Svar: Det är ingen fara med en svullen mage, du är lika bra ändå! Glad påsk fina du!
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback