Som den norrlänningen man är



Efter dagens 7-16 jobb drog jag på mig joggingkläderna (observera att jag har adidas byxor och nike tröja, hehe) och tog mig till skogen. Jag har alltid älskat att jogga i skogen, så jävla avkopplande. Idag sprang jag inte heller med någon tid eller annat krav. Idag sprang jag bara dit näsan pekade..och... det slutade med att jag sprang vilse HAHAHA så jäääääävla typiskt mig. Men efter många om och men hittade jag otroligt nog hem igen;) ! 

Nu ska jag äta middag, ringa några samtal och sedan städa lägenheten! Fööörresten.. senare i veckan kommer ett långt inlägg om Ortorexi, träning och hälsa. Jag hoppas kunna få många att tänka till en extra gång, så snälla, missa inte det! :)



Kommentarer
» Nina

Julia du är så fin på alla sätt! Stärkande och positiv, ditt skrivande kan verkligen göra ens dag!:) fortsätt!! Vi borde ses snart tjejen:) kram<3

Svar: Men, haha vad du är snäll och go. Vad glad jag blir av din fina kommentar!!! Det tycker jag verkligen, kram<3
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback