Måndagsjogg - och hur jag äter under en dag.

 
Efter sex timmar på jobbet - knytte jag på mig mina rosa Adidas, startade pulslistan på spotify och joggade dit näsan pekade. Det blev tillslut en runda på 40 minuter som var helt fantastisk. Joggade genom stan för att ta mig till bäcken, sedan upp i skogen och jag bara log hela vägen. Jag älskar verkligen våren, lukten, värmen, solen, ja ALLT!  Ikväll ska jag ut och promenera med Matilda. Så får man njuta lite extra av denna härliga våriga dag!! 
 
BTW! Jag uppmanar ingen som äter dåligt att träna. Jag personligen tränar väldigt hårda pass (för att jag tok-älskar det), men samtidigt fyller jag på med massor av mat. Annars hade det aldrig fungerat.

Såhär kan jag äta en dag:
Frukost: Havregrynsgröt med mjölk + äppelmos och ääggg. 
Fm fika: 2 mackor med olika pålägg och en proteinshake. 
Lunch: Köttfärssås med spagetti och grönsaker
Em fika: Kaffe med kakor och bullar hehe.
Middag: Omelett på fyra ägg, kalkon, mjölk, spenat, keso osv! eller korv med makaroner:P
Kvällsfika: Proteinshake eller äggmackor eller havregrynsgröt (beroende om jag tränat eller ej).

Å varje helg brukar jag trycka ett kilo godis, eller chipspåse eller massor av glass. xD



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback