"Killar"

''Om man ska träffa en kille som man är förtjust i för första gången vad tycker du att man bör ''tänka'' på - så att man imponerar på honom.? Och hur tror du att man får en kille att börja gilla en? Ja dejting och sånt kring killar :) "

"Bästa raggningsknepen" 

"Min drömkille"

Jag fick tre frågor om killar. Så tänkte besvara dem alla tre på samma gång;). För att vara tråkig och vanlig svarar jag såhär: Gillar du killen - gå fram till han? ring till han? eller varför inte smsa? du har ingenting att förlora på det. Våga kasta dig ut och se om han fångar dej liksom:D. Var dig själv, om han inte faller för det - är han inte den rätte helt enkelt=) Finns ju miljoner killar där ute! Och ett tips är ju att inte fokusera på dig själv undertiden ni träffas "undra hur mitt hår är? ser jag tjock ut i denna vinkel? undra vad han tycker om mig?", fokus bör ligga på hur vackra ögon killen har, eller vilken chamig personlighet:D.... oooccchhh... min drömkille? haha ja du, det ska vara en härlig kille som är framåt, positiv och charmig. Han ska ha mål med framtiden och gilla sig själv. Gärna ta hand om sin utsida (eftersom det är ett tecken på att han tar hand om insidan.. osv!) och alla jävla players går fet bort!




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback