Gavin DeGraw



Att jag aldrig blir trött på Gavin DeGraw? Jag lyssnar liksom igenom hans skivor varje dag och tycker dem är lika bra varje gång. Sjunger lite, dansar lite och bara ler. Jag fastnade ju för Gavin DeGraw då jag var typ 13bast och skrev "se Gavin DeGraw live" på min bucketlist direkt. Nu har jag fått äran att göra det två gånger och hoppas att det blir minst 100 gånger till. Hehe jag kommer aldrig bli less på denna artist;P 

Några av mina favvisar
Make a move
Not over you
Meaning
I have you to thank
Everything will change

Förresten.. har ju länge funderat på att tatuering nr två, ska bli en liten text från någon av Gavins låtar;P Just nu funderar jag på att trycka Make a Move på mitt vänstra ben (eller fot). Himla bra ord från en himla bra artist;)) hehe!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback