En hockeystad


Jag bor i en hockeystad kallat Skellefteå. Idag när jag var påväg hem från jobbet så var den tredje finalmatchen i full gång. Snacka om att hela staden stod stilla. Jag var helt själv på vägen, ingen var inne på ica osv. Hela Skellefteå stannar verkligen då det spelas match. Rätt så häftigt egentligen:) Måste dessutom säga grattis till grabbarna, snart är ju guldet där det hör hemma - i år - igen. Lööövely!
 
Just nu står det 8-1 i dagens match & jag såg nyss en rolig kommentar på facebook "Färjestad kanske ska ställa båda målvakterna i mål samtidigt?" - ha ha, skrattade gott för mig själv då jag läste den:) - Nej nu har jag bråttom, vi får höras mer i morgon. Kram på er<3



Kommentarer
» A

Du menar väl Färjestad? :)

Svar: Oj men shit!! Tror jag var rätt trött igår med den felskrivningen, HAHA. Detta lär jag få höra för resten av mitt liv;)
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback