En helg som kammar hem fem stjärnor

 
Har haft en riktigt bra helg med allt från att se Lets Dance with Frida och Jenny - till att shotta choklad mintu med sköna människor - har även firat Jakob tillsammans med mina roliga kusiner - och shoppat lozz på stan - å haft söndagshäng hos Frida - dessutom har jag solat flera timmar och även hälsat på min älskade Farfar! Sååå... Just nu har min energi lampa börjat varna för låg energi, det finns helt enkelt inte mycket mer energi kvar att ta av. Så nu väntar några lugna dagar i form av MYCKET sömn, sköna promenader och god mat. Ladda batterierna till nästa helg helt enkelt (för då ska jag jobba 30 timmar på tre dagar, hoho).... Nämen vet ni, det är jätte viktigt att ladda upp batterierna efter många hektiska dagar. Ingen orkar ge 110% jämt, inte ens batman. Nää.. dåligt skämt men ni förstår vad jag menar! Ta hand om din kropp, du har bara en. Godnatt<3



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback