Världens skitdag

 
Hallå charmtroll.
Har verkligen haft en dålig dag idag. Suttit instängd i lägenheten med pyamas och pluggat HELA dagen. Plugget har dessutom gått fruktansvärt dåligt. Knappt klarat någonting (så har faktiskt gråtit floder och tyckt synd om mej själv hehe). 
 
Och att det börjar spöregna nu förvånar mig inte ens. Självklart ska det spöregna hela natten bara för att jag jobbar liksom. Å JA VI SPRINGER UTE PÅ NÄTTERNA MELLAN BIL OCH HUS (så just nu har jag psykbryt nummer 2 för dagen hehehe). 

Näe nu ska jag ut i regnet- köpa choklad - och bege mig mot jobbet och förska vända dena skitdag till någonting bra! 



Kommentarer
» `Nini

Usch stackars dig! MEn som min mormor alltid sa det är alltid mörkast före gryningen och efter regn kommer solksken och regnbåge ;) Så jag tror och hoppas det blir bättre för dig imorgon! :D

Styrkekrmar till dig

Svar: Vilken klok mormor du har!! Får tänka så <3 tack för peppen, hehe idag blir nog en bättre dag!!! tack för styrkekramen :D
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback