Middag och bakning

Jag älskar kyckling och majs. Om jag bara fick välja två livsmedel att leva på i resten av livet - hade jag valt det. Det är så hemskt gott!! Så idag (efter att ha storhandlat och CYKLAT hem med fyra kassar på styret) kände jag mig sjuuukt värd lite kyckling och majs ;)  - Egentligen brukar jag ha ris till min kyckling men det glömde jag handla, så fick ta keso istället :) 


Nu har jag just slängt in muffins i ugnen. Som i morgon kommer förvandlas till cupcakes. Hihi vad jag tycker att det är kul att baka:) Brukar alltid stå och dansa/sjunga med hög musik i köket samtidigt som jag bakar... med öppna fönster... hehu.. ups xD 
 
NU ÄR MINA KAKOR FÄRDIGA. VISAR I MORGON RESULTATET OCH KANSKE ETT RECEPT om dom blev goda !



Kommentarer

Hej Julia!

Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Vi skulle bli jätteglada om du ville gå med i hittarecept.se så att vi kan länka till din blogg.

Hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från de bästa svenska bloggarna och sajterna. Flera hundra bloggar har redan gått med och dragit nytta av den trafik vi skickar till deras sajter.

För att gå med behöver du bara följa länken här: http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Med vänlig hälsning,

Emilie
Hittarecept.se


Kom ihåg






Trackback