" ATT VARA LÅNG SOM TJEJ"

DAGENS RUBRIK - ATT VARA LÅNG SOM TJEJ
Tänkte du som är lång och fin borde skriva ett inlägg om längd ( alltså lång som tjej) , har du någongång sett tjejer som är längre än dej eller riktigt långa någon gång i Skellefteå? Och vad tänkte du då?. Samt hur brukar du reagera om du ser riktigt långa tjejer på stan?

Tack för rubriken, tycker att det är en viktig fråga att ta upp. Just för att det är någon oskriven regel att tjejer är snyggast om dom "är smala, små och netta". Men själv bär jag upp mina 171 cm med stolthet:) Jag gillar min längd. Fast SÅÅ lång vet jag inte om jag är?? och jag har sett mååånga tjejer i Skellefteå som är längre än mig :)... Om jag ser långa tjejer på stan tänker jag inte så mycket på det. Tycker oftast att det är vackert om man kan bära upp sin längd ! - Det är oftast alla osäkra  tjejer som "sticker ut" på stan (oavsett längd, vikt, hårfärg eller hudfärg). 

 
<3



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback