Städ och plugg i mina glasögon

 
Idag har jag en pluggar och städar dag. Springer därför runt i mina glasögon (jag har haft dålig syn i 7 år och använder i vanliga fall linser). Men någon dag i veckan brukar jag låta ögonen vila från linser och använda mina extra ögon istället:D. Tycker dock inte att jag passar i glasögon, medan andra människor kan vara SKIT SNYGG I DEM=) Orätttvist det där!!

Dax för matteplugg. Ska lära mig saker som andragradsekvationer och kvadratregeln.
OCH GAVIN DEGRAWS NYA SKIVA GÅR PÅ REPEAT



Kommentarer
» Nini

Du var ju snygg i glasögon! JAg har också bara ibland på mig mina men oftast inte för jag tycker jag är finare utan fast många säger man ser bra ut med dom heh :P

Svar: haha ja glasögon kan ju verkligen vara super snyggt :) ! men det är dock svårt att snegla i glasögon, man måste alltid vända hela hvudet för att se saker. det är jobbigt, hehe!
Julia Jonsson

» Nini

Hehhe håller med dig och en annan sjuk sak är att jag kan inte äta med glasögon på känns som allt blir så nära och fel då haha :P


Kom ihåg






Trackback